فانی
زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی. آیدی من:amirtanha59
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 51218
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

فانی

در این دنیای پوچ و بیهوده،در این دنیای پر از دوز و کلک،همه آدم های دنیا دورنگ شدند.

در این روزگار غریب یک نفر زیر رگبار بی وفایی زخمی شده و زیر دست و پا های بی رحمانه مردم نفس های آخرش را می کشد.

کسی نیست دست یاری به من بی گناه و تنها بدهد.و مرا از مرداب دنیا و پریشانی حال نجات دهد.

من دقیقه به دقیقه،ثانیه به ثانیه،پرپر شدن خودمو میبینم،و هر لحظه بسته شدن دفتر زندگیم رو.

آهای خدایی که در عرش کبریایی گوش کن،به حرفای این پسر خسته دل گوش کن.

چرا،چرا  به من بی کس مددی نمی رسانی تا کی غصه و درد.تاکی تاریکی و ماتم،تا کی آسمان دلم بارانی ،

دیگه نه،دیگه نه،دیگه نه

دیگه تحمل ندارم از همه طرف بریده شدم و از همه کس رنجیده شدم 

فقط تو،فقط تو می تونی کمکم کنی

فقط تو



نظرات شما عزیزان:

گلک
ساعت21:14---15 آذر 1391
بعضی وقتهااردست بی وفایی هاوغصه هاکم میارم ودلم میخوادبمیرم ولی شایدتویه گوشه دنیایکی به بهانه توزندگی کنه بیاتاازهمین امروزغصه هاراخاک کنیم وبرالبخنددیگران تلاش کنیم شایدماهم جواب گرفتیم وتاآخرعمربالبخندزندگی کردیم

بي كس
ساعت12:08---11 مهر 1391
سلام دوست عزيز وبلاگ قشنگي داري . موفق باشي
اگه خواستي به من هم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ، ،
نویسنده : امیر